MIDSOMMAR

Hej alla midsommarfirande människor!
Har ni det mysigt? Det har jag!
Ligger i soffan och kollar på tv & har det fett chill med Emilia och Alma.
Jag skulle egentligen vara hemma hos pappa denna midsommarn men igår blev jag inbjuden till att fira med Emilia och hennes familj, Axel och Klara med deras familj och några fler så det blev så! Vi bor i stugor i Lökna,med utsikt till sjön, fast det regnar galet mycket.

Var ju i Liseberg i tisdags så det kan jag skriva lite om, inte för att någon orkar läsa men gör det ändå.
Vi kom dit, ställde oss vid stora scen och väntade på Henrik och Shirin, sen kom de och man fick skriva upp sitt namn på en lista också snackade man lite med dom osv. Sedan fick man gå, vi åkte balder, kanonen, atmosfear och många fler. Men läskigast av allt var hotel Gasten. Fyfan asså hahahah. Men ska inte avslöja för mycket, för känner att jag ska stoppa detta inlägget nu.
Ha en fortsatt trevlig midsommar så bloggar jag förhoppningsvis imorgon. Puss 😘

0 kommentarer