❤️❤️

Hej allesammans!!!! Har lite önskemål på vad detta inlägg ska handla om så här kommer det, bara för er
Hahahah aa mitt liv då bbys: 

Jag är nu hemma. Eller, var egentligen hemma för två dagar sen haha men har inte bloggat. Sorry. I allafall så, efter en tuff hemresa så kom vi tillslut hem. Jag har varit nåt otroligt glad dessa dagarna, allt är super!!! Då vi tillslut anlände till Halmstad, så gick vi hem till mormor en stund där Ida Martin och Freja också var. Åt och umgicks lite bara, det var mysigt. Sen åkte jag hem till pappa! Där fick jag två julklappar, en tröja som jag hade önskat mig och en ny telefon som dock inte har kommit än, men fy vad jag längtar. 5s!!!!! YES 

På kvällen va vi med familjen bara, åt tacos och lite annat sånt. Det var med trevligt!! Dagen efter kom Felicia, det var det bästa hihi. Vi har haft två superduper bra dagar, ätit ute och kollat på bio. Och bara varit. Bby <333  Vi åkte hem idag, och direkt när vi kom till Lidhult så gjorde vi oss iordning och åkte upp till Lomövallen, spelade lite fotboll. Det var välbehövligt verkligen, men kallt haha fy!! Sen gick vi åtskilda vägar igen och nu är jag här hemma. Ikväll har jag då bara ätit och kollat teve typ. Och pratat med mina bästa babes såklart :-) 

Lite av min brunhet >:-D + tröjan:  
Bilder från Thailand!! Hahaha har typ lagt ut alla men här kommer lite till: 

Sen har jag tyvärr inga bilder på oss alla tillsammans. Men älskar er mycket och ännu mer<3334 Våra planer för "framtiden" är genialiska. OK helt bäst är ni !!!!!! 

Bekännelse: jag älskar tacos 
1 kommentar
Alicia XP

helt klart ett ok inlägg <333333
Tagga framtiden XP
puss loveu

Svar: Thx bby<33333 Hahahaha ja som fan, love u too:-)
Minou Bergström