"Släpp allt, känn hur vi lättar"

Hej! 

Det känns skönt att ni kikar in här trots att det inte kommer så bra inlägg numera, men när jag kommer hem blir det skärpning. Lovar! Blir ju mest konstigt nu med tanke på att jag måste blogga från mobilen och att det har alldeles för lång tid att ladda upp bilder från datorn. I allafall, så sitter jag just nu inne på en frisörsalong i Bangkok. Mamma färgar och klipper håret, så jag får vänta här ett tag. Tur att det finns wi-fi, hehe. 

Imorse, vid åttatiden, anlände vi hit efter både båt, buss - och tågresa från Koh Tao. Båten var svår även denna gången och jag mådde rätt illa. Fast det släppte, som tur var! Sen åkte vi buss till tågstationen och därefter tåg i 9-10 timmar. Nattåg var det, så jag kunde sova nästan hela natten! 

Snart mina vänner, kommer jag hem!!!! Som jag har längtat. Det ska bli superskönt, ska bara ta vara på sista solen här nu. Och när jag kommer hem får jag förhoppningsvis ÄNTLIGEN lite julklappar, som jag har lidit. Så ungefär exakt vid denna tiden, om ett helt dygn, är jag förmodligen hemma i Halmstad. Längtaaaaar!!! Men innan dess; 16 timmar flyg, döda mig pls

Jag skriver igen när jag är åter på svensk mark! Kramar 

0 kommentarer