Made of steel

Hej allihopaaa
 
Flisan följde med mig hem idag igen, fy va kul vi har haft det! Men mitt kära rum är kaoz dessvärre. Fast det var det innan också så jag har inget att skylla på hih. Har glömt vad jag skulle säga.. 
nja, har väl inte så mycket mer att säga antar jag? Eller jo, va på cirkelträningen innan. Det gick bra ända tills andra omgången då jag skakade i hela kroppen när jag hade stått i plankan i 1,5 minuter. Snyft.. hahahah fast då hade jag gjort massa övningar innan så det var kanske inte så konstigt. Klenis 
 
Ska gå och lägga mig innan halv elva idag, därmed basta!!!!  
Så det är bäst att jag börjar planera kläder inför imorgon för det lär nog ta sin lilla tid. 
 
Godnatt på er, kramis 
     
      min fina, älskar dig sis 
1 kommentar
Angelica

Så himla fin blogg!
Kika in på min blogg så har du chansen att vinna en valfri body mist från Victoria Secret. Kram!

Svar: Tack så mycket söte! Det ska jag absolut göra, kramis
Minou Bergström