Beslutsångest jappjapp

Harregud vilken beslutsångest man kan ha. Ska beställa en kofta och alternativen är mellan svart och grå, åhhh hatar sånna här lägen haha! Blir även en enkel vit tröja skulle jag tro, kan som sagt inte bestämma mig snabbt så detta lär ju ta sin tid! Men idag gick jag hem med Fanny efter skolan, vi åt typ? Och degade, skulle ju tränat men vi alla vet ju hur det blir när jag och Fannylito ska träna:) = glass,kolasås,maränger,chokladbollar,saft. 
Uhhhh that's nice!!! Haha nej men vi sköter oss oftare än oftast, förutom när sockersuget skriker 
 
Presten gick väl skapligt bra idag, förutom när jag stod i mål och det kom en från sidan när jag skulle ta bollen så jag flög som en jävla vante och skrapade upp knäna lite smått. Hahahah aja jag klarade mig bra 
 
Nu ska jag läsa i boken i svenska,som ska vara färdig med två tredjedelar tills imorgon och jag har kommit..37 sidor av 200 någonting, hih heh 
Skärpning på mig!!! 
 
bäst att ta tag i det då, sorgligt men sant..hörs imorgon, 
Puss
 
 
Tror förresten de blir den svarta
eller nej den gråa blir det, punkt slut 
0 kommentarer