"Kommer du ihåg mig? Nu kan du få mig så lätt" -Håkis Hellström

Men hejsan allihopa, har ni de bra? Ja men va bra hörni

Har nyss varit ute och sprungit. Jag, helt själv springandes i Oslo = kaos, men jag kom hem i allafall. Skönt ju!
Nu väntas god mat (vet inte vad de blir med det luktar gott) och sen bara ta de lugnt hela kvällen och ladda upp inför imorgon! Som jag skrev innan, så var jag och Ida inne i stan innan och handlade lite. Bästa mosterdagen på länge hih. Köpte mig i allafall en tröja! Så där gick vi runt i några timmar, sen åt vi middag på nåt restaurangställe med resten av familjen. Och efter det vidare till ett konstmuseum, fy fy fy för konst. Så tråkigt!! När mina, och alla andras ben började protestera efter en hel dags farande så stack vi hem igen och sedan dess har vi tagit de lugnt. Och jag sprungit lite som sagt ju! Trevlig dag, hörs kanske senare ikväll, Puss

0 kommentarer