Intensiv tisdag

Ser ni nu, att jag till min egna stora förvåning faktiskt har börjat sköta bloggandet? Framsteg här. Idag har varit en lång och intensiv dag. Jag har bytte ju som sagt design på bloggen, den är oerhört ful och ska ändras när det finns tid och ork. Med andra ord inte ikväll då jag är tröttare än någonsin! När morgonen hade haft sin gång så ringde jag upp Emilia och frågade om hon ville hänga med mig och mamma till gymmet. När vi väl kom dit så var det ju fortfarande strömavbrott pga stormen, och därför kunde man inte heller komma in då det var en såndär elektrisk manick som man skulle knappa in koden på. Ajajaj! Så det var bara att åka raka vägen hem igen, väl framme i Lidhult erbjöd mamma oss en fika och det gjorde vi istället. Istället för att träna fikade vi, vilken vändning! Otroligt. Där satt vi i någon timme kanske och sedan skulle jag och mamma till vårdcentralen för att ta den där jäkla vaccinationen. Millsan hängde med dit också, och blev mitt moraliska stöd, trots att hon nästan blev lite yr i huvudet själv hihi. Sprutan gjorde ONT, var så himla nära att svimma haha. Blev helt yr, fyyy!!! Hata hata hata sprutor. Usch!!! Efter besöket på vårdcentralen åkte vi hemåt och vi städade mitt rum, sen åt vi lite. Vi hann inte vara hemma så länge innan vi åkte till badhuset, det var superlängesen vi var där nu haha så vi badade en snabbis. Väldigt skönt!!  Nu måste jag sova, det är tisdag mitt på lovet och klockan är tio minuter över tio. Tro det eller ej. 
 
 Konstig bild på mig från somras. Lol 
Kram och godnatt mvh trött-jag 
 
 
0 kommentarer