The historybook forget about us, the bible didn't mention us

Hej hörni! 
 
Sitter för tillfället i sängen tar det bara lugnt. Hade tänkt att kolla på ett eller kanske två avsnitt DH, sen ska jag sova. Ska upp tidigt imorgon och åka till Halmstad! Jahaaaa nehääää vad har jag annars gjort idag? Jo, som jag skrev så kom Felicia hit. Vi gjorde typ ingenting haha, men lite senare nu på kvällen åkte jag och Flisan, mamma och Gina till gymmet och tränade i någon timme. Det var jätteskönt!
När jag kom hem åt jag pankakor och spelade xbox. Hade sån tur, att när Ludde åkte till Thailand så lämnade han sitt xbox här och sina spel hehe så nu får jag passa på när han ändå är borta! Ska nog sova nu. 
Godnatt:) 
Och Svante vill like usual ha en personlig hälsning; 
Hej. Åhääähähä vad ska jag säga lol 
Du är bra. Världens bässssta. Kram!!!!!:-) 
 
0 kommentarer