2013-09-24

Hej hörni! 
Sitter i köket, gungandes på stolen och överväger om jag ska plugga eller titta på DH. Har en väldig beslutsångest, tyvärr. Borde plugga och läsa igenom, jag och Ebba pluggade en rätt bra stund igår och fick in lite mer information i huvudet. Inte lätt, kemi hade vi båda två och den mesta tiden satt vi som frågetecken. Men jag börjar fatta mer och mer nu, tur det! Också väldans tur att vi är lediga imorgon. Studiedag, jag älskar dig! Ungefär så. Annars gjorde Ebzan och jag inte så mycket, efter min egna träning gick jag till astrad och väntade på att hon skulle träna klart innebandyn, sen åkte vi hem och pluggade, duschade, åt. Pratade  massor och hade väldigt mysigt. Såna stunder behöver man ibland! Dagen har varit bra tycker jag, det fanns kanske lite skavanker som gjorde dagen snäppet sämre men annars har den varit bra. På hemkunskapen gjorde jag och Miran världens godaste mat, som då fick bli potatismos, brunsås och biffar. Alltså OH god, måste vara godaste maten i historian? Drar nästan den slutsatsen, om inte tacos kommer lite före maybe...svårt val!! Idag ska jag träna med Dalen, för att fylla ut lite. Så det ska bli kul, men måste plugga på nu. Läste nyss min kalender och såg att jag har SO-prov nästa vecka. Ännu ett prov att plugga till, tagga!!! Eller ej, kommer aldrig hinna. ÅH pallar inte 
Fav 
 
0 kommentarer