Trädgården en fredag



Hej!! Hur mår ni? Själv är jag just nu i Huseby med min klass och två andra klasser och mår rätt dåligt. Så satans tråkigt här, massor av historia som inte intresserar någon :-/// 

I söndags kom jag hem från Elida som jag sa, i måndags tränade jag på kvällen och stukade fingret. I tisdag (igår) var jag först i skolan och sen träffade jag Erik, härligt återseende. Vi hann inte va så länge, men tog det lugnt, pratade och gick sen till maxi och handlade lite. Jag skulle handla mat till matchen som jag senare skulle åka till, så efter det sa vi hejdå och jag gick till samlingen. Vi körde mot Mullsjö och efter en nästan tvåtimmars bilresa så var vi framme. 

Matchen gick väldigt bra för vartenda en som spelade, vilket tillslut resulterade i en riktigt bra vinst. 4-1 och vi är vidare till DM-kvartsfinal. Japp japp japp ⚽️⚽️⚽️

Imorse åkte vi hit till Huseby och har varit här sen dess. Efter skolan ska jag träna och sen till Hanna. Därefter ska vi grilla hos henne några stycken och sen vet jag inte vad som händer. Blir säkert en asbra kväll!!! Imorgon bitti har jag bortamatch igen. Hörssss
Egos med hela bunten XD

2 kommentarer
.

Vart har du köpt din jacka? Sjukt snygg!:)

Svar: Om du menar den svarta? I sånnafall är den köpt på Monki för två år sen :)
Minou Bergström

Ellen

Vart brukar du köpa dina kläder? Kan du inte göra outfits o sedan skriva vart du köpt kläderna?:))