En midsommarnattsdröm

Hahaha har ingen annan bild idag faktiskt. Blommiga byxor, prickig tröja och prickigt täcke. Och en sne arm. Som det ska va
 
Ooooch så var skolan igång, återigen. Detta året är så himla konstigt så det finns inte ju? Känns som att vi fortfarande går i åttan och att niorna är på klassresa, samt att 01orna är och hälsar på lite bara. Fortfarande är jag väldigt liten, haha, men försöker göra allt för att sjuorna som säkert känner sig ännu mindre ska känna sig bra. I allafall, så har vi idag överlevt den andra dagen i skolan, jag är trött men allt känns bra. Igår hängde jag med Erik hem efter skolan och sen tränade jag på kvällen. Träningen gick faktiskt rätt bra, helt okej ändå. Bättre än många gånger tidigare, sånt blir man glad av! Nu hade jag bara tänkt att packa min träningsväska till imorgon, ska spela match på kvällen och sen ska jag hem. Blir kul :-) Idag har jag varit med bästaste Eme. Vi tittade på film, åt och sov. Myse
 
Säger godnatt nu vänner, vi hörs en annan dag
0 kommentarer