22:21

Klockan är 10 på kvällen och jag känner just nu en av de skönaste känslorna på jorden. Känslan av LEDIGHET börjar osa lite eftersom att det imorgon äntligen är början på ett efterlängtat jullov. Vid tio så har vi fått våra betyg i handen och är fria för tre veckor framåt. Ska bli så, så skönt. Återigen är det typ 10 dagar sen jag skrev sist, så det blir som alltid svårt att komma ihåg haha. Men ska försöka!
 
Förra måndagen var jag med Vilma hela eftermiddagen, skulle egentligen tränat fotboll, som jag skrev, men det blev inte så. Vi var på stan, åt och köpte lite julklappar.  Sen så fixade jag med lite läxor och inlämningar den kvällen med, vilket verkligen behövdes. Tisdagen - hängde med Tova hem och efter det gick vi på Body Attack, vilket var pissjobbigt men roligt. Den dagen satt jag upp till klockan ett och gjorde bilduppgifter, haha!
 
Sedan var det onsdag och jag var, som ni säkert förstår, väldigt trött haha vilket ledde till att jag vaknade upp med huvudvärk. Stannade hemma och vilade, efter ett par timmar så hade den släppt men sista bussen till skolan hade redan åkt så jag hade inget för mig. Åkte moppe på snorhalt underlag hem till Fellan och var med henne hela dagen. Worlds best buddy. Sedan var det torsdag och då var jag, Wilma och Hanna nere på stan en runda, sen stack jag och Hanna hem till henne där vi var tills halv sju då jag tog bussen hem. På fredagenså var det lucia i skolan, ganska kul. På kvällen så skulle det bli storm och jag skulle vara ensam hemma. Detta ville jag icke så jag flydde till Felicia istället efter skolan och sov där hehe. Var med henne en stund på lördagen, sen kom mamma och hämtade mig för att åka till Gekås, tjohoooo. Köpte bara nödvändiga saker och inte så mycket faktiskt men det var superkul!!
 
 
 
 Tre av mina godingar här i världen
0 kommentarer