Atlas hands

Idag har verkligen varit en seg dag för mig. Fick mig inte så många timmars sömn inatt pågrund av både dålig säng och halsont. Detta gjorde så att jag idag inte kunde hänga med familjen på dagens aktiviteter haha, vilket både var skönt och tråkigt. Lite segt att ligga hemma i sängen hela dagen men också rätt gott att bara vila en dag och vara lite själv när man är omgiven av människor hela tiden annars. Dessutom så är det ju så satans kallt ute så hade inte klarat mig länge i kylan ändå ;) Kollade på film idag, den andra filmen av Hungerspelen som jag inte hade sett ännu. Trots att många av er säkert har sett den så finns det nog några som mig förut som inte har gjort det, se den! Den var jättebra, bättre än den första tyckte jag faktiskt. Efter ett par timmars degande i sängen så kom alla hem och då åt vi middag, sen firade vi morfar igen som hade fyllt år och åt lite tårta. 
 
Kommande dagar ser ut som så att vi imorgon ska åka hem till Sverige igen, där jag ska hoppa av i Halmstad och va hemma där tills måndag. Har goda nyheter förresten!!! Har nu (förhoppningsvis, om den nu passar) en kjol till nyår. Pappa och Christin hade varit på mellandagsrean idag i Halmstad och hittat den paljettkjol som jag för en vecka sen hade tittat på men lagt undan för jag tyckte att den var för dyr för att vara en kjol man använder så pass sällan, men nu så var den på halva priset så bad de att köpa den till mig. Nu är det bara en tröja kvar haha, men det tror jag att jag hittar. Det är trots allt inte så himla svårt att hitta en svart tröja, tror jag inte i allafall. Detta ska nog gå bra! Längtar så himla mycket till nyår, kommer verkligen bli superroligt. Efter helgen ska jag i allafall åka till Ljungby på måndag en liten runda och sen hem till Lidhult igen.

Godnatt, sweet dreams ! 
          secrets I have held in my heart 
          are harder to hide than I thought   
          maybe I just wanna be yours? 
          I wanna be yours, I wanna be yours

                                                                      I will remember your face 
                                                                     cause I am still in love with that place
                                                                     but when the stars is the only thing we share 
                                                                    will you be there? 
0 kommentarer