"So when you're near me, darling can't you hear me S. O. S."

Denna veckan så har jag gjort en hel del faktiskt. Hade prov i tisdags och tordags, båda gick väl helt okej men inte bäst. I måndags drog jag hem till Hanna efter skolan där Wilmson också var. Vi kollade på Master Chef som de två förövrigt är helt galna i. Efter ett tag stack Wilma, och resten av eftermiddagen så hann Throme och jag både med att baka fem-minuterskola och plugga relativt flitigt i någon timme. På tisdagen och onsdagen gick jag till TC efter skolan och tränade med Tova ena dagen (som numera befinner sig i London den jäveln) och med Oscar den andra. Efter träningen i onsdags så sov jag hos Alma sötisen. Torsdag, skolan gick som vanligt och direkt efter det så gick Emmy och jag på pass, Body Pump. Det var JOBBIGT som fan och höll på i någon tmme. Men vi kämpade på, eller hur Emmy ;)))) Efter det drog jag hem och sen var det fredag igen! Älskade fredag alltså. Oscar och jag tränade efter skolan och sen tog jag äntligen helg. En riktigt behövlig sådan. Har gjort exakt ingenting hela helgen, bara legat och degat. Idag har jag verkligen inte gjort någonting, har varit platsad i sängen sedan typ klockan två på dagen haha. Men sånt kan också behövas ibland tycker jag!
 
Just nu sitter jag och avgudar Melina Borglowe's extremt fina röst. Heeeeelt galet, verkligen verkligen helt galet hur fint hennes röst klingar i mina öron. Gahhh!
 
Förövrigt så har jag också gått och tjärat ner mig i ABBA, tro det eller ej, blivit attackerad på Pirate Kings och Fellanfisen min favorit har fått körtelfeber. Lilla gummsan, tycker så synd om henne. Vet ju verkligen hur det känns så..usch. Men dessa saker är lite dagsläge för tillfället. Japp!
 
Men nu är klockan tre på natten och jag är i starkt behov av sömn haha! Vi hörs en annan dag vänner. Kram och godnatt
0 kommentarer