Vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven

Halloj!
 
Hade ni en bra julafton? Känns verkligen inte som att det är jul, vet inte varför trots att vi här i Norge har haft snö och extrem kyla alla dagar (-12 grader idag)!!! Mamma, morfar och jag åkte bil upp hit i tisdags. Vi började åka runt åtta på morgonen och kom fram vid fyratiden på eftermiddagen. Hade ju hela baksätet för mig själv haha så det var superskönt att bara ligga och sova nästan hela resan. Samtidigt som det är drygt att åka på raka sträckor i flera timmar så tycker jag också det är lite härligt. Skönt att bara ligga ner, äta på nåt och lyssna på musik/en pod! Vi kom i allafall som sagt fram på eftermiddagen och gjorde inte så mycket resten av den dagen har jag för mig, tog det nog mest lugnt. När vi vaknade upp nästa dag, alltså igår, så var det den 24e och då julafton! Vi stack upp, käkade lite frukost och efter några timmar så åkte vi till en golfbana där det var backar och åkte lite pulka. Efter det fikade vi och sen åkte vi hemåt igen. Sedan rullade dagen bara på, vi åt lite och på eftermiddagen kom tomten (tjohooo) och delade ut lite paket. Vi öppnade paket i några timmar och framåt kvällen åt vi julbord och spelade lite spel, riktigt mysig dag med världens finaste familj! Idag vaknade jag sent och har inte gjort någonting på hela dagen. De andra har varit ute men jag har bara legat inne och suttit vid datorn, kikat lite på kläder och lyssnat på livemusiken från Ullevi den 7 juni. Har ju faktiskt fallit in i en slags kris ska jag berätta för er. Det ständiga problemet med nyårskläder håller, den 25 december, ungefär en vecka innan självaste nyårsafton, fortfarande i. Det ser inte ljust ut för varken mig eller min kommande outfit hahaha. Köpte en kjol i Halmstad sist, ett linne också, men linnet lämnade jag tillbaka. Tänkte ju att jag skulle köpa något i Oslo nu när jag ändå skulle hit men igår fick jag reda på att hela stan är ju stängd ända fram till den dagen vi ska åka hem igen. Så snopet haha men hoppas att jag antingen lyckas beställa hem något eller att Hanna hittar något till mig imorgon när hon ska shoppa
XD Köpte även ett par nya skor då, som jag är jävligt nöjd med och som nog ska komma till flitig användning.
Gillar de starkt! Det bär nog av hem till Sverige antingen imorgon eller i övermån, får se hur det blir. Bloggar nog då, kanske innan dess om jag får tillfälle för det.
 
Ha det bäst! 
0 kommentarer