forever and always

Gårdagen var en riktigt bra dag! Jag åkte till Felicia någon timme efter pannkaks-inlägget och en timme efter att jag hade kommit dit så kom även Hanna. Vi tre tog det jädrans lugnt till en början (som vanligt nowadays) och därefter åt vi lite god mat. Sedan satte vi på en film, Paranormal Activity, kollade på både ettan och tvåan som förövrigt var rätt tråkiga och därefter somnade jag men Hanna och Felicia var vakna längre än mig.
 
Idag vaknade vi lite senare än vad klockan egentligen var ställd på, vid 11-12 tiden drog vi oss upp, gick ner och åt lite mat och sen var det bara att göra sig iordning igen för vi skulle åka med bussen 13:05 till Ljungby och träna. Träningen gick rätt dåligt idag igen för mig, suger verkligen, just denna perioden. Hatar inomhusträningen, kan knappt vänta tills jag får spela på gräs igen. Så mycket kul med fotbollen väntas detta året känns det som. Till sommaren drar vi till Gothia också! I allafall så ska utesäsongen bli så oerhört rolig och jag längtar nåt sjukt verkligen..så får väl bara göra mitt bästa nu de resterande träningarna och prestera dubbelt så bra utomhus sedan. Det blir nog bra. Men nu ska jag dra mig mot sängen. Godnatt fina niii 
♥  ♥  
 
 
 
 
 
1 kommentar
alleee

bbyssss så fina <33 kungar på att lägga upp mat eller xP

Svar: Du är sååå superfin<333 Hahaah eller hur, kings
Minou Bergström