Killin' me softly

Godkväll. Befinner mig för tillfället liggandes på golvet, med datorn framför mig. Lyssnar på lite musik och väntar på att mitt Sims ska laddas ner!!!! Älskade Sims. Dock är det cirkus sex timmar kvar, och så länge tänker jag då inte vara uppe. Tänkte egentligen lägga mig i tid idag då lovet faktiskt sakta börjar rinna ut, men icke sa nicke, så blev det inte. Fast det är ingen så stor fara..har inget speciellt att göra imorgon förmiddag i allafall.
 
Ikväll påbörjade jag ett stort projekt; städa rummet. Denne utmaning alltså..hopplös om man heter Minou kan jag bara säga. Tar flera timmar för mig och så fort jag kommer till någon liten låda eller burk med saker i så måste jag rensa, slänga, göra iordning och lägga saker fint, sen kan jag fortsätta med det andra. En liten obsession, haha! Någon som känner igen sig kanske? Men fick i allafall fint i några lådor, rätt glad för det då det var städdax där också, BIG time.
0 kommentarer