Gotland

Hejsanhoppsan på er allihopa. Klarar ni av sommarvärmen? Fy racksingen vad varmt det har varit de senaste dagarna och veckorna. Speciellt här på Gotland, som jag anlände till för tre dagar sen. Efter Gothia han jag bara precis komma hem och sova en enda natt i min egna säng, för att dagen efter vara hemifrån igen. Pappa, Christin, Filip, Hugo och jag påbörjade i söndags bil- och båtresan hit och kom fram någon gång på kvällen. Dagarna här har till största delen bestått av sol och bad, vilket har passat mig perfekt efter den stissiga veckan som varit! Så efter ett X antal soltimmar har jag fått en betydligt skarpare bikinilinje än förut. Wiho! 

Idag var det sista hela dagen och efter att ha tillbringat förmiddagen på stranden åkte vi på eftermiddagen in till Visby och kikade runt lite längs gatorna och i affärerna. Framåt kvällen åt vi god mat på en restaurang och åkte efter en tid tillbaka till stugan där vi bor. En mysig kväll i en mysig småstad! ⛅️

Imorgon åker vi hem igen (tack och lov) och förhoppningsvis så kommer jag hoppa av i Ryssby och tillbringa lite efterlängtad tid med och hos Ebba. Hoppas allt går som planerat, vi har sagt i SÅ många månader nu att vi ska ses och det har aldrig blivit av. Men nu så, äntligen äntligen äntligen. På fredag drar jag hem förmodligen och njuter av hemmatiden lite. Och nu ni, nu kommer vi till det bästa av allt !!! På söndag kommer Erik hem och det ska bli så skönt att äntligen ses igen. Nästan två veckor sen vi senast sågs, tiden går så långsamt. Ajajaj. Men det kommer bli bäst, längtar! 
0 kommentarer