"If at first you don't succeed, try and try again"

Och så var det söndag, men ännu en gång utan söndagsångest. Veckorna börjar rulla på nu och det känns som att det inte är så hemskt lång tid kvar tills vi börjar skolan igen. Svider lite XD I allafall så åkte jag, direkt från Gotland, till saknade Lunnagårdsvägen och då Ebba. Kom väldigt sent på kvällen så vi gjorde inte alls mycket, tog det lugnt och låg och pratade. Vi tvåtiden somnade vi gott och tog en lång sovmorgon, åt en lång frukost och gick sen ner till sjön och badade med Linnéa. Det var mysigt och huuur varmt som helst i vattnet. På eftermiddagen åkte jag hem efter ett bra men kort dygn och blev hämtad av Felicia med moppen. Vi åkte till Ica och handlade lite mat, sen drog vi och badade Stenkaren. Var så jävla kul, hahaha världens bästa. Därefter åkte vi hem och duschade, sen åkte hon hem efter några timmar. Härligaste dagen på länge !!
 
Dagen efter så var det loppis i Lidhult och jag hjälpte mamma och några till vid bokståndet. Var en rätt så jobbig och varm dag, men gick ganska snabbt faktiskt. Idaaaaag har jag solat och bara varit med Erik, som sitter här bredvid mig nu!  
 
IMORGON så ska han upp vid 06:30 och likaså jag, han ska jobba och jag ska ta bussen in till Ljungby och sova vidare hos Hannisen. Sen på dagen vet jag inte riktigt vad vi gör, återstår endast att se. Ni får ha det så bra och jag ursäktar för ett tråkigt inlägg, är helt seg XD Byeee 
 
 
 
0 kommentarer