2014-06-25

 
Tjena, igen! Sitter just nu med Ed Sheerans nya album i högtalarna och njuter av den extrema träningsvärk jag har i hela kroppen. Wihoooo. Träningsvärk är något jag har saknat, ändå haha! Vaknade rätt sent idag, för någon timme sen kanske, och har bara stannat kvar i sängen sedan dess och fixat med bloggen. Behövdes lite inlägg nu efter allt jag har gjort de senaste dagarna!! Idag är det träning igen. Jag och Felicia ska ta bussen in vid tre och träna, sen ska vi hem och grilla med mamma och hennes mamma. Kommer bli mysigt!!! Efter det ska jag ut och gå och sen ska jag sova tror jag bara. Imorgon vet jag inte vad jag och Felicia ska göra? Vi ska vara i allafall men har glömt vad vi har planerat? Eller just de, jag ska till tandläkaren och sen hjälpa till med en sak i fotbollen så jag måste va i Ljungby på eftermiddagen/kvällen. Så är nog med henne på förmiddagen då! Nu ska jag äta lite och plocka i ordning på rummet som alltid blir till en kaotisk röra 2 dagar efter att jag har städat det. Tagg tagg tagg. 
 
Skriver när jag kan! Bye 
0 kommentarer