Midsommar

Hallå allihopa och GLAD MIDSOMMAR, fem dagar för sent. Hoppas ni hade det mysigt och roligt, det hade jag!  (detta skulle ha lagts upp i söndags egentligen) 
 
I allafall så skulle jag sist vara med Tova, Elin och Hanna, om jag minns rätt? Jag tror det. Så dit åkte jag och vi hade det jättebra. Kommer dock inte på vad vi gjorde men...eller ja vi va hos Svante en stund men åkte hem efter någon timme. Där hemma lagade vi konstigaste men godaste blandningen av maträtter (tortelini med sås + pankaksklumpar med nutella) och pratade i massor, och givetvis åt vi inte det tillsammans utan det var lite mer separat som tur var XD Så jag sov hos Hanna den natten, jävligt dåligt sov jag och vaknade flera gånger. Dagen efter stressade vi ihop lite frukost och sen åkte jag hem till Lidhult med bussen. Var hemma i två timmar, fixade i ordning och packade en ny väska till träningen och åkte sen in till Ljungby ännu en gång. På träningen, som jag har längtat efter så förbannat, så gjorde vi lite saker till våra sponsorer som vi också har fått våra träningsställ sponsrade av. Fick då också träningsställen och väska till det att ha till Gothia bland annat, fett!! Efter träningen så följde Vilma med mig hem och vi hade det riktigt bra. Fixade tacos, kollade på teve och gjorde ingenting faktiskt. Låg i soffan och tog det lugnt, det var så himla skönt! Härligt att kunna göra det också ibland tycker jag. Vi gick efter mycket skratt och la oss rätt så sent, somnade skönt bredvid varandra sedan. Dagen efter vaknade vi, gick upp och gjorde gofrulle. Sen stannade Vilma hela dagen med mig, på eftermiddagen fikade vi lite och så, sen tog hon bussen hem vid sju. På kvällen tittade jag på GG och somnade alldeles för sent. Sen var det midsommar, va? 
 
Åkte med Felicia in till Ljungby och blev avlämnad hos Hanna, sen åkte jag, Hanna och Agnes iväg till Hölminge där vi också skulle spendera natten hemma hos Elin. När vi kom till Elin så åt vi lite fika, gick till midsommarstången och dansade lite, och sen hem och tog det lugnt. Efter en stund cyklade vi iväg till de andra en bit bort och spelade lite fotboll i någon timme. Därefter drog vi oss tillbaka till stugan igen och käkade god mat, grillat och potatisgratäng. Fyyyy vad gott, drömmer fortfarande om det <333 Sen stack vi till de andra nere vid stranden och va där hela kvällen. En bra kväll med ett härligt umgänge, roligt med lite nya folk också!!!! 
 
 
0 kommentarer