Runaway

Helloj!! Dagen efter midsommarafton så åkte jag och Hanna hem, var hemma hos henne en stund och sen tog jag bussen hem till Halmstad. När jag hade kommit dit så gick familjen ut och åt på Peking, ååhåhhå så gott. Sen gick vi hem, de andra kollade på film medan jag la mig i sängen och kollade på några avsnitt av Prison Break. På söndagen vaknade jag upp, åt lite frukost och tog det lugnt. Efter någon timme där så åkte Hugo, Filip, Christin och jag till brottet. Jag solade bara men de andra badade lite också, väldigt skönt väder i allafall!! Sen kom pappa och vi två åkte hem och jag hjälpte han med maten. Och efter det dröjde det inte länge innan jag var tvungen att åka till bussen för att åka hem till Lidhult igen. Så hann inte vara där så länge men det var mysigt. På kvällen var jag hos Felicia och sov där också, det var mysigt <33 Sen var det måndag och jag fick ett samtal från mamma som sa att hon hade pratat med vårdcentralen och de hade sagt att allt såg bra ut med körtelfebern XD Så var förjävla glad och fick träna redan samma dag. Träningen gick bra ända tills jag stukade fingrarna igen :-) Jag och Felicia åkte hem till mig efter träningen och hon sov här också. Dagen efter gick jag upp så satans tidigt för att åka in till Ljungby, till tandläkaren, och lämnade en sovandes Felicia hemma här.
 
På kvällen var det match!!! Min första match på en hel månad som jag skrev igår. Var så laddad!! Matchen förlorade vi med 2-1 men jag är väldigt, väldigt nöjd ändå. Gick verkligen jättebra faktiskt, förutom det där sista målet som jag släppte in. Menmen, inget att göra åt nu!! När jag kom hem så gick jag ut och gick i någon timme, när jag kom hem så gjorde jag mig bara i ordning och sen gick jag och la mig. 
 
0 kommentarer