Stuck in the moment

Tjolahopppp 
 
Kom alldeles precis hem från Ljungby. Ligger i sängen och lyssnar på gamla Bieberlåtar från 2010, gubben, vad hände egentligen <333
Igår var det söndag och jag gick först på morgonen på gudstjänst, som varade i TVÅ-TRE timmar??? Det var något speciellt i kyrkan igår haha, kyrkan var helt proppfull. Det var jag och 200 pensionärer. Ungefär. Mycket mysigt XD När nattvarden skulle starta så gick jag faktiskt hem haha. Och då hade jag suttit där i 1 timme och 45 minuter kanske? Så drog hem, packade väskan snabbt, och satte mig i bilen med pappa och Christin för att åka till Ljungby. Men innan dess så åkte vi till Flygstaden, till skopunkten, för behövde verkligen ett par nya skor. Så det fixade jag, sen åkte vi vidare mot Ljungby. Pappa körde mig till ishallen där Felicia, Hanna och några fler var och kollade på killarnas hockeymatch. Så vi kollade på den ett tag, sen gick några och jag, Wilma, Hanna och Felicia satt kvar en stund. När matchen snart skulle ta slut så gick vi till Hanna och käkade lite. Vi åt hamburgare utomhus, i solen på terassen. Vadå sommarkänslor? Grillukten kombinerat med värme är ju det bästa som finns, underbart. Allt känns så himla mycket lättare och gladare nu när sommaren börjar närma sig, när solen och värmen finns där hela dagen. Så skönt!! Nu vill jag bara att veckorna ska rulla på till sommarlov. Kommer bli så oerhört skönt. Men nästnästa (?) vecka har vi påsklov, om jag inte har helt fel. Så blir najs det med.
 
Men efter det så gick jag till ishallen igen, och mötte Erik. Sen var jag med honom till åttatiden då mamma kom och hämtade mig. 
 
Skoldagen idag var i allafall rätt okej bra?  Efter skolan så tog jag bussen till Erik, va där i några timmar, väldigt kul var det, sen åkte vi båda bussen in till Ljungby. Han till träningen och jag till den andra bussen som skulle åka hem till Lidhult. Så åkte hem och kom som sagt hem för en stund sen, en timme sen drygt. Nu har jag precis ätit, och ska ta tag i pluggandet. Tagg!!! Så måste avlsluta här om jag ska kunna klara det där jävla kemiprovet. Godnatt säger vi nu då! Ha de så bra, hugs 
Frejisen 
0 kommentarer