Dagarna

Hej lilla bloggen!! 
 
Har alltså inte bloggat på tio dagar ser jag nu. Hm XD
 
Blir så krångligt när jag inte har bloggat på länge hahaha men ska försöka lösa detta på ett så bra sätt som vanligt. Förra helgen så hände det rätt mycket roligt, det var den bästa helgen på länge och jag var knappt något annat än glad. På torsdagen förra veckan så kom Ida, Freja och mormor hem till oss, vilket alltid är lika roligt med tanke på att det händer så sällan. Dagen efter det så gick jag i skolan som vanligt och begav mig efter det, i sällskap med bästa Vilma, till vårdcentralen för att ta blodprov. Det gick bra faktiskt, förvånade mig haha. Efter det så gick vi ner till stan och åt lite med Emilia och Miranda, sen gjorde vi lite andra ärenden som behövdes och var till kvällen någon gång. Därefter så tog jag helg, fixade lite med skoluppgifter på kvällen, fick en del gjort vilket kändes skönt inför nästa skolvecka. Nu är det inte långt kvar till skolavslutning, försöker hålla ut XD 
 
Sen var det lördag och jag steg upp klockan 06:15 för att vid 07:15 vara hos frisören för nya slingor och klippning. Det gick bra och jag är rätt nöjd, trots att det blev väldigt ljust. Efter frisören så åkte jag till konfan och övade en sista gång innan själva konfirmationen där vi även tog foton med hela gruppen. När det var klart så gick jag, Maja, Emilia, Miranda och Felicia och fikade, det var som alltid väldigt mysigt! Aaaand after that så åkte jag hem, städade mitt rum, senare kom Erik hem till mig. Vi gick till lokalen där jag skulle ha konfafesten och var där lite, spelade fotboll och så haha. Sen gick vi hem och åt, tog det lugnt och halvtittade på någon film. Så den dagen var helt perfekt verkligen, med de bästa människorna som jag vet. Sötusar hela bunten 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer