Helg

Och sååå var det väl typ slut på det roliga när jag för några dagar sen fick en sån halsont att jag inte kunde äta. Så på måndagen då efter helgen hade jag fortfarande halsont, och fick åka hem från skolan haha. Dagen efter det så var jag hemma från skolan, åkte till vårdcentralen igen och tog blodprov och det visade sig att jag hade fått körtelfeber. Alltså körtelfeber???? Var så fruktansvärt arg och ledsen för kommer inte få träna nu på tre veckor, upptill en månad. Inte heller några matcher eller övrig ansträning ":-)". Så det sög rätt hårt faktiskt. Menmen. Samma dag som det så åkte jag till mormor i Halmstad eftersom att jag ändå inte skulle kunna gå till skolan på onsdagen. Där var Freja och Ida också, kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde förutom att jag gick lite på stan någon av dagarna. Hittade tre tröjor och ett par shorts. Jag i allfall sov där från tisdagen till torsdagen. I torsdags så åkte jag, pappa och Christin på en liten utflykt till ett ställe på vägen mot Göteborg, Freeport hette det. Det är ungefär som ett köpcentrum, köpte lite saker där också.
 
Efter det åkte jag bussen till Ljungby för att vara med Hanna, vi drog till Alicia där några andra också var. Tog det mest lugnt där, vi var i några timmar allihopa och sen cyklade Hanna och jag hem. Gick och la oss rätt tidigt och vaknade igår upp sent haha, låg och drog oss i flera timmar men vid tvåtiden bestämde vi oss spontant för att åka till Växjö! Så vi fixade oss snabbt, åkte till busstationen och åkte sen dit. Vi hoppade av vid Samarkand och gick där i några timmar, träffade även Amira och Alma. Köpte faktiskt ingenting speciellt där, bara lite småsaker och mat då haha. Sen åkte vi hemåt, kom hem och gjorde oss iordning och sen gick vi ut igen. Träffade Amira och Alma en gång till och va lite med de, sen cyklade vi upp till donken för lite glass någongång på kvällen. Det var en härlig kväll, mycket bra. På natten kom Hanna och jag hem, åt lite, duschade och sen gick vi och la oss. 
 
Nu har vi ganska nyss vaknat och ska ner och äta lite. Sen idag ska vi nog kolla på lite fotboll och därefter drar jag hem till Halmstad igen. Hörs när vi hörs! 




0 kommentarer