Come over and spend the night

Hej lilla bloggen,
 
sitter just nu placerad i köket med musik på en hög volym samtidigt som jag hade tänkt att börja plugga lite snart. Klockan är rätt sent men ska försöka ta tag i det ändå, trots att jag inte är så himla sugen. Veckan har i allafall varit bra, har inte mått så bra däremot men sakerna som jag har gjort har varit jätteroliga. Förra veckan var det höstlov? Eller förrförra tror jag, hehe? I allafall så hade jag ett lugnt och skönt höstlov med inte så mycket planerat på schemat. Jag och Felicia sov över ett x antal gånger och haft riktigt roligt tillsammans (äkta bae) och mellan fredagen (?) och lördagen så sov jag över med Vilma och Wilma, efter att min moppe hade gått sönder där borta i Bjärnaryd, rätt så många mil hemifrån. Det är något fel på hur moppen laddas så batterierna räcker inte alls så länge som de ska haha. Så lyset funkar inte efter en stund. Och det passade ju bra ":)". En bit hem ifrån Vilma så slutade lyserna fungera (det var mörkt ute). Härligt var det. Allt nytt är en upplevelse ;))) Men ja, moppen är inlämnad på lagning i allafall. Sen efter det har jag genomlidit en skolvecka och nu har ytterligare en till påbörjats. Lite smått skoltrött just nu. Fast har mycket kul framför mig så att jag har något att längta efter åtminstone. Nu har ÄNTLIGEN Hanna kommit hem till Sweden igen, ska vara med henne imorgon och äntligen återförenas efter 3 veckor isär. Sååå skönt. Ren lättnad! Och på fredag ska hon hänga med mig hem till Halmstad och sova hos mig, för att på lördagen dra till Väla. Senare på lördagen så ska vi till Ljungby igen och då händer de lite kul tror jag. Kommer bli en riktigt kanon helg, det känner jag på mig! Däremot så finns det väl inte supermycket plats över till plugg, vilket jag borde prioritera...hehe. Det löser sig!
 
Nu är det dags för mig att sova, vi hörs en annan dag hörni
     
     
     
 
 
 
 
 


 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 kommentarer