Det strålar så om dig

Kära blogg och readers, 
 
efter fem timmar av Tovas eviga tjat om att jag ska blogga, så är jag äntligen tillbaka. Det har hänt en hel del sedan jag skrev sist faktiskt. Jag har fyllt år, firat födelsedag på tre olika ställen, varit mycket med Felicia, blivit grön av avund pga Hannas USA-bilder man får på snapchat, tränat, hängt med Tova, kollat massor American horror story-avsnitt och slutligen KÖRT MOPPE. Klarade körkortet!! En riktigt lättnad ska jag tala om haha. En jävligt jobbig stolpe i min vardag är äntligen avklarad. Tråkigaste jag gjort. Men nu så, finally! Fick massor fina presenter på min födelsedag. Om jag ska säga vad så var det mest vanliga saker, ni vet. Pengar, kläder, småsaker. Berlocker till mitt pandora och en locktång till exempel. Har även köpt en ny vinterjacka (äntligen äntligen äntligen!!!) och klippt och slingat om mig. 
 
Förra helgen så hade jag kvalletid i Halmstad med Fellanbellan. Åt med henne, hennes mamma och syster på kvällen och lite senare efter det så kollade vi på bio. Annabelle. Den var bra, otroligt obehaglig ibland bara hehe. Det är alltid extra kul att bli rädd på bio XD Fellan och jag skrattade högt flera gånger av nervositeten hahaha, slog till och med ihop våra huvuden en gång när vi skulle skymma ögonen från bioduken. Bästa dagen på mycket länge! 
 
Nu så är det äntligen höstlov också! Igår åkte jag och Felicia hem till Axel, där Svante också var, och va där en stund. Kollade på en film och senare på kvällen så drog vi hem. Hann inte komma så långt förens min HELT NYA moppe slutade fungera? Liksom? Va? Så där stod vi, mitt ute i vildmarken med under 10% batteri kvar. Men mamma hann vi ringa, så hon kom till behövlig undsättning. Någon timme senare var vi hemma, käkade tacos och kollade på film. Perfekta dagar, dessa senaste. Trots att jag kommer tillbringa resten av mitt höstlov framför skolböcker så är jag rätt glad ändå. Man kan ju trots allt ta sig en vila när man vill på dagen. Friheten <3
 
Nu är det dags för sömn!!!! Massor pussar, speciellt till Hallberg. Bye! 
0 kommentarer