Känn ingen sorg

Hej! Som de flesta av er vet haha så har jag inte varit på topp under de senaste dagarna och veckorna så jag har varken haft orken eller lusten till att blogga riktigt. Har känt mig rättså tom och omotiverad till allt i princip. Men under veckan nu har jag haft praoen på schemat som i allra högsta grad har räddat mig från att säcka ihop XD Innan dess så har jag varit på kickoff med laget och lite annat. Var i allafall på avdelningen Humlan med de minsta barnen på Lidhults dagis. Detta har ju typ varit den mysigaste veckan på länge och jag kommer sakna barnen massor faktiskt. Man kommer rätt nära dem på bara fem dagar. Mysisar!!

Under veckans gång har jag ett X antal gånger försökt mig på att plugga till moppen men min ork har totalprotesterat, vilket har lett till att jag har sovit minst 2 timmar varje dag efter praoen XDD Fast nu har jag kommit igång lite så de känns bättre än i början av vecka i allafall, då jag knappt hade öppnat boken. 

Idag är det i allafall efterlängtad FREDAG och jag har varit hos pappa hela eftermiddagen. Imorgon ska jag gå på stan lite och förhoppningsvis få med mig en vinterjacka hem. Och seeen ska jag till Ljungby och va där över natten med Tova som sovsällskap! 

Nu är det 9 dagar kvar till födelsedag och 12 dagar kvar till uppskrivning. Känns bra faktiskt. Längtarrrr !! Godnatt 


0 kommentarer