Oblivion

Efter SEX TIMMARS moppeplugg så är jag nöjd och belåten. Alltså fattar ni hur många gånger jag har kuggat denna kvällen på testerna man får efter teorilektionerna? Denna eftermiddag och kväll har varit fylld med frustation, aggression, men i emellertid lite lycka lol. Lyckan kom naturligvis efter att jag hade klarat testerna ett par gånger, efter alla misslyckanden. En riktig jävla sopa är vad jag är ;-) Men nu är jag på gång igen. Känns jäääätteskönt nu när jag inte har så himla mycket framför mig i allafall, kan det mesta och har fortfarande en vecka kvar till uppskrivning. Men jaaaa, idag var jag hemma och var sjuk. Var inte så pigg igår heller så gick till skolan ändå men idag kände jag att jag inte orkade. Halsen gjorde ont och näsan rann så jag sov vidare till elvatiden någon gång då jag gick upp. Resten av dagen segade jag mest, kollade på American Horror Story (en ny favoritserie!!!) och ja, läste på moppen då. En inte så händelserik dag med andra ord. 
 
Så ja, inte heller idag hade jag så mycket att berätta. Måste bli bättre på detta nu. Är en usel bloggare om jag ska vara helt ärlig. Kings är ni som läser och klarar av mig !! Nu ska jag sova och imorgon ska jag tillbaka till skolan. 
 
Bye!!

 
1 kommentar
Anonym

Inga videos?

Svar: nej
Minou Bergström