The hours before birthday

Godkväll kära readers, de få som finns. Idag är det den nittonde oktober och jag är riktigt förvånad över hur snabbt tiden har gått. Det var ungefär två månader sen vi började skolan, känns ju verkligen inte som så. Jag vill både att nian ska ta slut men ändå inte. Allt plugg slipper jag gärna men klassen vill jag ha hängandes efter mig i många år till. Kommer sakna den! Speciellt vissa av de som jag har hängt med sen dagis, lågstadiet, mellanstadiet och nu högstadiet kommer jag skiljas ifrån om några månader. Men än så är det rätt så lång tid kvar faktiskt, har ju en hel vinter, vår och sommar kvar att se fram emot. För det mesta så är livet på topp just nu och jag har mycket roligt att se fram emot nu de kommande dagarna och veckorna. Imorgon så fyller äntligen även jag femton och om ett tag så skriver jag upp till moppekörkortet. Köpte även moppe i fredags så nu är nästan allt fixat! 
 
I fredags så var jag, några till tjejer och några killar hemma hos Agnes. Det var jätteroligt!! Och nästa vecka ska vi hem till Matilda för lite festligheter, kommer bli kul det med. Men ja, efter att vi hade varit hos Agnes så sov jag och Felicia över hos Hanna och dagen efter drog vi hem efter att ha ätit den bästa frukosten någonsin. Fatta donken till frukost. Röstar ja till det. På samma dag så var jag och Felicia typ resten av hela dagen och sov därefter över en natt till. Idag vaknade vi upp här hemma hos mig och har bara degat exakt hela dagen. Skönt det med tyckte både hon och jag. Den bästa av de bästa! Hon stack hem på eftermiddagen och sedan dess har jag fortsatt med det som jag redan hade gjort hela förmiddagen, hehe. Men har fått lite plugg och sånt gjort ikväll. Har också pratat med Olle ett tag. 
 
Nästa vecka så tar vi alla ett efterlängtat höstlov. Desvärre så ligger jag nog lite efter i matten och ska ha två stora prov veckan efter höstlovet så lite tråkigt kommer jag ha, men vad gör egentligen det när allt det roliga väger upp haha! Men ja...en annan sak som är mindre kul för mig men mer kul för familjen Thormé och därmed Hanna, är att dem drar till USA nästa vecka. Alltså. Är så avundsjuk så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vill ha värme och sol nu jag med!!! Soooo bad. Fast lite lycka önskar jag dem ändå ;-)
En smutsig spegel och en svart tröja, ingen bra kombination. Avslutar här, godnatt! 
0 kommentarer