för vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda


Hejhallå bloggisen! 
 
Nu var det ett tag sen, jag vet. Men har helt enkelt faktiskt inte haft tid. Minsta lilla lediga minut, alltså den tid som jag inte pluggar eller tränar på, tar jag oftast till att sova, vilket jag nästan alltid ångrar efter att jag har gett min tid till sömnen mitt på dagen. Jaja. Hur är det mer er? Pallar ni trycket i skolan? Jag tycker att det är helt okej ändå. Vi har rätt mycket men det går an faktiskt. Skolsuget är inte såååå himla stort just nu däremot kan jag väl bara känna, men kämpar på så gott det bara går! 
 
Under mina dagar då jag inte har bloggat så har det inte hänt så himla mycket faktiskt. Mest samma saker om och om igen hehe men jag berättar dem ändå. 
 
Från fredag till lördag sov jag hos Erik. Han fick även reda på att han skulle spela match på dagen efter sen på fredagen så på lördagen var det bara att gå upp vid åtta och åka till ishallen. Det var tungt, det kan jag lova er. Jag satt i ishallen i fyra timmar ungefär och frös nosen av mig. Men när Eriks match började så blev det lite roligare och jag frös inte lika mycket xD Vid ett så hade jag samling till matchen mot Växjö, den gick inte så bra men det var verkligen inte någonting att göra. Vi var inte så sura över det eftersom att dem alltid är fruktansvärt bra. Men vi kämpade också på väldigt bra!! Och ja sen har väl veckan bara rullat på egentligen. I måndags tränade jag i Ljungby till sent på kvällen, i onsdags spelade jag match och idag spelade jag match igen, men med u17. Hann bara precis åka hem efter skolan idag och packa. Hade inte ens tid för att äta haha. Sen åkte jag in till Ljungby igen och såklart så hade jag glömt mina handskar så jag fick Hallbergarn att komma ner till lagavallen med hennes så jag kunde få låna dem. Världens bästaste jävla kompis alltså, inte nog med att hon tog med sig handskar så tog hon med sig kvarg med banan och hallon i och ett äpple, utan min vetskap! Älskade lilla Tova, henne gillar jag mycket. 
 
Matchen idag gick förövrigt verkligen helt åt helvete för mig hahaha (trots superkvargen) men vi förlorade inte åtminstone. Det blev 1-1 men vi förtjänade nog faktiskt att ta hem de tre poängen. Nya tag på söndag!!!! Match igen för mig då. 
 
Nu har jag precis kommit hem nästan och har bara hunnit äta och titta lite på efterlängtat Gossip girl. Så väldigt skönt med helg. Egentligen skulle jag sova hos Hanna inatt men det blev inte så tyvärr. Kanske åker in till henne imorgon istället, tror att det blir så. Hoppas det! Såååå mina vänner, jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men kan tyvärr inte lova att den kommer bli bättre heller. Hela mitt liv är skolan och fotbollen nu haha, aldrig någon tid över. Förutom ikväll! Ikväll ska jag ta det så lugnt som jag bara kan. Godnatt! 
0 kommentarer