Söndag

Halloj vänner! 
 
Är lite gladare idag, konstigt nog. Hehe. Jag hoppas att i allafall det är bra och bättre med er! I fredags så åkte jag hem till Halmstad efter skolan. Jag satt och pluggade på kemin hela kvällen ungefär, äntligen börjar jag förstå periodiska systemets innebörd. Har även spelat match och lite såna saker, allt har varit väldigt roligt. Men ja, när vi ändå talar om plugget så är jag så fruktansvärt stressad faktiskt. För första gången i nian har jag nu en sån period. Fast jag har börjat att bocka av några uppgifter på den långa listan av prov och redovisningar nu så det känns lite bättre trots allt! 
 
Skulle egentligen ha spelat match idag men hoppade över den eftersom att jag spelade en igår och måste plugga, det kändes surt men jag tror att det var en bra prioritering ändå. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag förutom att plugga. Kanske ska vi åka till Väla!! Hope so. Hejdå! 
0 kommentarer