XO

Idag var jag hemma från skolan. Vaknade med världens jävla magont och fick inte i mig någon mat pågrund av det så det fick bli såhär idag. Hela dagen har varit tråkig och jobbig, har mest sovit och inte gjort någonting vettigt alls. Igår så var jag med Felicia efter skolan, vi bakade kladdkaka, sååå gott.
 
Imorgon är det studiedag så det ska bli väldigt skönt! Är inte helt säker på vad jag ska göra, skulle va med Erik men vet inte hur det blir med det. Ska nog plugga en del också, det behöver jag. På kvällen ska jag spela match så det ska bli kul!! Nu börjar säsongen närma sig sitt slut och jag vill verkligen bara att tiden ska gå långsammare haha. Uppehållet är så satans tråkigt, matcher är det roligaste med fotbollen ju. Men nu börjar hösten verkligen komma hörni! Är jättestressad just nu, det suger men det släpper väl lite med tiden hoppas jag. Så mycket kommer hända denna hösten känns det som. Jag fyller år, jag ska ta moppekörkortet, jag ska preliminärt söka in till gymnasiet och allt där emellan. Bara att hoppas att allt går så bra som möjligt hehe, mest orolig över moppekortet då jag typ aldrig har tid att plugga på det eftersom att jag har andra saker i skolan. Men det kommer jag klara, det är jag rätt så säker på. Och gymnasiet, såklart.
 
Resten av veckan vet jag inte riktigt hur den ser ut, ska i princip bara gå klart veckan och sen åker jag hem till Halmstad för en helg. Ska dubbelspela matcher denna veckan igen, match på lördag också. Har väl inte så mycket mer att säga nu egentligen. Är på jättedåligt humör haha så avrundar häääääär, ha det så bra lovies så hörs vi.
Hejdå! 
Favoritbilden med favorittjejen
0 kommentarer