FriYAY

Hej!
 
Kollade statistiken nyss och såg att jag i måndags nådde rekordet för mig av bloggläsare, jättekul att ni kikar in här. Blir superglad samtidigt som jag verkligen undrar vilka det är som läser haha, vet ju bara mina närmsta vänner och typ 5 som jag inte känner så bra. Resten har jag verkligen ingen aning om. Men det är väl lite spännande det också kanske! 
 
 
Nåja! Skolveckan var igång i tisdags igen (lediga på måndagen) och jag har hunnit få en jäkla massa läxor. Har verkligen fullspäckat schema till nästa vecka haha, men är inte stressad av någon konstig anledning. Vi har verkligen inte haft mer än typ fem läxor de senaste veckorna? Så himla konstigt. Jag har gjort mig lite för bekväm i att inte plugga så måste börja ta tag i det nu. Ska plugga hela helgen hade jag tänkt, tycker faktiskt inte att det ska bli så himla tråkigt ändå. Under veckans gång har jag varit på en förjävlig jobbig body pump, tränat, varit med Felicia, grillat med Hanna, Oskar, Adam, kört moppe in till skolan, spelat in skolprojekt med bästa femman och lite till där emellan.
 
 
Just nu sitter jag i arbetslagsrummet i skolan och väntar på att gå till bussen, ska snart sticka dit. Ska hem till Halmstad denna helgen. Imorgon ska jag dock spela match i Lagan så då blir det att åka tillbaka igen haha, men det kommer att bli jäääättekul. Längtar så mycket!!! 
 
0 kommentarer