0116

Hej alla fina! Jag hoppas att ni mår bra och förlåt till alla som har kollat in här varje dag utan att få se ett enda inlägg, haha. Men nu kommer det. Just för tillfället sitter jag i köket och dricker limevatten. Surt och beskt men gott. I mitt liv just nu händer det inte mycket mer än skola och träning. Vi har fått väldigt mycket plugg nu helt plötstligt men jag kan trösta mig själv med att jag har klarat av mer än hälften av allt, där inkluderat två stycken stora muntliga redovisningar. Den känslan är faktiskt rätt jävla skön!
 
  
Trots att det just nu inte händer något i mitt liv så har jag ändå mycket på gång. Dagarna bara rusar förbi verkligen, nästa vecka är det redan valborg, nästnästa vecka ska jag spänna tandställningen (som betyder ett steg närmre till att ta av den), om 26 dagar ska vi, niorna på Kungshög, till Stockholm på skolresa och om 29 dagar drar jag och några goa till Göteborg för lite Veronica Maggio på Liseberg. Det är inte heller lång tid kvar till skolavslutningen.  Den fjärde maj, alltså om exakt två veckor idag ska jag, Felicia och Hanna till Växjö för att lyssna på en föreläsning av Hanna Friberg och Ellinor Löfgren, ska bli väldigt kul och intressant! 
0 kommentarer