23:30

Fulaste skjortan jao

Hej på er! Hoppas allt är superbra. För mig flyter livet på lite mer än vanligt faktiskt! Jobbade igår och idag i ett par timmar, ska jobba imorgon också och sen har jag ledigt tills måndag. Jag aktiverade mig lite när jag började jobba igår, vilket självklart känns skitbra! Har lite ny power nu känns det som. Toppen. 

Igår kom Fellanbellan äntligen hem från Thailand. En efterlängtad hemkomst från min sida! Vi träffades på eftermiddagen och sen åkte vi till Maja och hängde lite. Bästa sällskapet. På kvällen åkte jag och Felicia hem till henne och somnade svintidigt, sen blev jag väckt med frukost på sängen av henne ❤️❤️ Fina hon.
2 kommentarer
Anonym

Finaste tjejen i världen skulle göra allt för dig 😘❤️

Svar: Hahaha men söta du ❤️❤️❤️
Minou Bergström

Anonym

Snällt av henne att komma med frukost till sängen 😄👍

Svar: ❤️❤️❤️
Minou Bergström