❤️❤️❤️

25 december 2015 (eller aa, 26e för 10 minuter sen). Bara några dagar kvar av detta året nu. Ska bli så jävla skönt att avsluta det!!!! Kan knappt vänta faktiskt. Nyårsafton ska spenderas på lite olika platser i Ljungby. Först ska jag och några tjejer på middag och förfest hos Alma K. Där ska vi vara under i alla fall några timmar tror jag. Kommer med säkerhet bli mycket trevligt! Sedan får vi helt enkelt se vad kvällen har att bjuda på as usual. Det är ju rätt standard att gå till bananbron och kolla på fyrverkerier vid tolvslaget men jag vet inte hur vi gör i år. Återstår att se! 
Igår var det julafton och den var som alltid jättemysig och tillbringades med den största delen av familjen. Lyckades faktiskt att fira lite både hos mamma och pappa detta året, brukar inte hinna det men i år hade jag flow!!! Var hos farfar med pappas sida av familjen på eftermiddagen och hos mormor med mammas sida av familjen på kvällen. Fina dom! ❤️ Igår kunde jag verkligen inte låta bli att tänka på de som sitter helt ensamma på julafton utan familj eller vänner. Blir helt blödig i hjärtat när jag tänker på att det faktiskt finns folk som gör det. Nu är julafton i alla fall över och det är 364 dagar kvar tills nästa. *Pustar ut*.
Imorgon händer det grejer! Vilma och jag bestämde oss idag för att dra en tripp ner till Skåne och hälsa på ett saknat Väla i några timmar. Shoppingsuget ökar efter jul tycker jag. Ska bli najs som vanligt. Nu är det dags för mig att släcka och slockna medan andra ljungbybor super skallen av sig. Hihi. 

 Hoppas er julafton var bra. Massa julpussar till er mina fina vänner ❤️❤️
0 kommentarer