"I vilket tempo slår era hjärtan ikväll, Göteborg?"

Och en månad efter så är jag tillbaka! Jag har inte haft ork/lust/humöret till att blogga så då tyckte jag att det var bättre att jag inte skrev något alls än massa tråkigt haha. Såååå ja, nu ska jag försöka sätta fart igen och komma ikapp med det som jag har halkat efter med.
 
I allafall så kommer jag aaaaaldrig komma ihåg vad jag har gjort under en hel månad? Vet bara att jag har tränat en hel del, varit med kompisar, pluggat och sånt vanligt. Har varit på bio med ett gäng goa tjejer, Fifty Shades of Grey. Den var bra men jävligt överskattad och hade ett rätt kasst slut. Men som sagt - annars var den bra! 
 
Under månaden som gått så har jag allra mest har längtat mig bort härifrån Sverige och folk, vill utomlands (!!!!) som aldrig förr. Dock så ska jag till Spanien i två veckor, men det är inte förens i juni så det suger ju att det är så lång tid kvar. Saker jag längtar efter nu är många, vill både utomlands, lära mig äta nyttig mat (eftersom att min kost håller på att bana utåt), få av min förbaskade tandställning och shoppa upp alla mina besparingar. Är jävligt trött på nariga läppar, gymnasiesnack, torr hy, tråkiga kläder, kalla vindar och grå himmel. 
 
 
Idag lyssnar jag på Håkan, äter och pluggar biologiprov. Ska även till vårdcentralen och kolla upp mitt ben, har haft ont i det ett tag nu så har inte kunnat träna så mycket konditon eller fotboll. Men det har funkat nu i två fotbollsträningar så det kanske har blivit bättre men det är ändå värt att kolla på lite. Hör av mig senare! 
0 kommentarer