Jag var bara inte gjord för dessa dar

Hallå bloggisen! 

Nu är lovet slut och skolan har tyvärr börjat igen. Under lovet så har jag tagit det lugnt, sovit över med Felicia, kollat på hockeymatch, shoppat med Tova, ätit brunch med Elin Hanna Tova, varit på lite party och övernattat hos finaste Elinpelin. Lovet har varit kanon verkligen men hade nog behövt någon vecka till haha! Är så jävla trött och har 0 motivation till i princip allt som går att göra. Blöäää. Längtar till nästa helg så man kan få sova lite hehe

Idag skulle jag egentligen tränat men fick en sån jäkla huvudvärk på eftermiddagen och har dessutom fått halsont så jag skippade det och åkte hem istället. Pallar inget, har ångest inför skolan (onödigt att ha det dock, måste sluta överdramatisera) och tänker på sommaren o bättre tider varje dag XD 

Men nu är klockan mycket! Hörs en annan dag, puss 

Ta mig till den där festen i stan
Där människor är som du och jag
Dom dansar högt över varje lag
Och där vill jag också va

0 kommentarer