Under en solhatt

Hej! 

Onsdag idag och bra dag idag. Har varit i Halmstad och gått med mormor och Lizandra på stan, hittade lite fina saker som jag fick med mig hem. Man har ju faktiskt lite småpanik inför hösten då man har typ 1 plagg i garderoben som fortfarande känns fräscht... Blöäää. Får ta en ordentligare shoppingrunda någon annan dag :( Vill ha jeans, skor, jackor och tröjor i massor, synd bara att ekonomin inte kommer att vara på topp förens jag får min lön. Hur som helst. Direkt från Halmstad åkte jag till Fellanbellan där jag har varit ikväll. Vi har ätit tacos och bara tagit det lugnt, precis som det ska va! Imorgon ska jag jobba 11-17 och därefter har jag inga planer alls. Tråkigt värre men kommer förmodligen att vara trött ändå. Nu ska jag sova, Felicia har redan somnat så nu kommer jag att få ett helvete med hennes snarkningar. Love <3 Ha det så bra så hörs vi! 




0 kommentarer