❤️❤️❤️

Platsen som jag blev antagen på, på Samhällslinjen i Ljungby är nu för mig ikryssad i rutan JA och jag behöver nu inte vela mellan Aspero och Sunnerbo längre. Tänka sig att man redan är lite småtrött på gymnasiet (har ju varit ett jävla tjat om det i ett helt år nu!!!), men jag vet att jag har rätt mycket framför mig nu som jag dessvärre måste ta mig igenom. Så det är lika bra att vara positiv istället för negativ från starten! Allt känns bra och det ska bli kul att få en ny klass och ny skola. Ännu bättre känns det att det bara är 3 år kvar av min skoltid. Konstigt egentligen hur fort tiden går. 

Hoppas att allt är fint med er, det är det med mig. Idag var min första jobbdag och det kändes jättebra! Fast att gå upp 06 gillar inte min kropp så mycket (hehe) men det måste jag ju ändå snart börja göra så det är väl lika bra att vänja sig :( 

I fredags va några hos mig i stugan och de flesta sov även över, det var jättemysigt och kul med lite tjejkväll!! Har även hunnit med att sova en massa hos Tova och även varit på lite fest, varit på Liseberg med ett gott gäng och träffa min familj på lite olika håll och kanter, bland annat min kusin Freja. Alltid lika roligt! ❤️ 

Nu ska mamma och jag ut och springa. Ha de! 
0 kommentarer