Sommarlov!

Kan inte fatta att det faktiskt är sommarlov. Kan inte fatta att varken jag eller resten av min högstadieklass till hösten kommer att vara tillbaka på högstadiet och påbörja våra gamla vanor igen. Kan inte heller fatta att jag börjar gymnasiet om bara några veckor, det som för två år sedan var så långt bort för mig att jag aldrig trodde det skulle hända på riktigt.

Det där med att sluta nian var verkligen inte en dans på rosor, som jag hade trott. Separationsångesten sveeeed så jävla hårt och många tårar föll faktiskt, haha! Har verkligen haft den bästa högstadietiden i världen, med en lika bra klass. Men nu är högstadiet över och är för mig en milstolpe i livet som är oerhört skönt att ha avklarat!!  

Nu känns det bara oerhört skönt att ha sommarlov och det har ju inget annat än börjat bra 😄




0 kommentarer