Här kommer lyckan för hundar som oss

Konstigt nog så sitter jag här nu, på en söndag, men utan söndagsångest? Jag som var helt bombsäker på att jag skulle ha det. Skönt. Igår va Alma här som jag sa. Vi gjorde faktiskt en hel del, raka motsatsen till det jag förutsåg ju! Kom under kvällen på att vi skulle spela in lite videos så det gjorde vi, en del challenges och den covern som jag la upp innan idag. Vi gick och la oss ganska sent efter att ha halvkollat lite på den nya Beckfilmen och vaknade idag runt tolvsnåret. Fick i oss lite pannkakor och mackor och sen åkte hon hem.
 
Idag har jag faktiskt bara hållit till på mitt rum och tagit det väldigt lugnt. Har gjort upp ett nytt träningsschema som jag ska följa nu i fyra veckor hade jag tänkt. Blev mycket mer motiverad till gymmet efter att jag gjorde det, så kul! Har bara lite problem med att sköta min kost (hehe) så det kommer ju att bli en utmaning kan man säga. Det är ALLTID så fruktansvärt svårt för mig att hålla mig ifrån sötsaker på veckorna, blir så himla sötsugen när jag kommer hem från skolan. I'm weeeeak. Blir alltid så att jag köper godis mitt på veckan. Det är ju så enkelt att bara åka fram till Ica och köpa en godispåse. Någon som kan relatera, hehe? Självklart ska man unna sig någonting i veckan men isåfall borde jag ju äta det på helgerna som man brukar. Men vill klara det denna gången så jag ska försöka att hålla ut för en gångs skull. Kämpa på!! 
Nu ska jag packa min väska för fotbollsträning, gym, skola och övernattning hos brodern min. Sedan blir det lite sömn för mig! Sov gott hörni, vi hörs :) 
0 kommentarer