Stole the show

 
Haha alltså förlåt som faaaaan för att jag bloggar illa. Really. Förlåt. Nya tag nu då!
 
Sitter just nu i sängen på mitt rum och väntar på en viss liten Alma som ska komma hit om någon timme. Vi ska bara chilla ikväll hade vi tänkt (går inte att göra så mycket annat i Lidhult nämligen) och så ska hon sova här. Längarrr. Igår tränade jag fotboll och efter det så hängde jag med Vilma hem. Vi hann inte vara så länge men en liten stund i allafall, innan jag skulle till bussen. När jag kom hem så mötte Fellanfisen mig på stationen och sen sov hon hos mig inatt. Igår åt vi jättegod mat och somnade tidigt och imorse åt vi också en god frukost (kolla Felicias instagram mmmmh). Hon stack härifrån för några timmar sen och sedan dess har jag ej gjort någonting. 
 
Imorgon är det söndag igen och det betyder ju självklart söndagsångest! Men någonting som i allafall lättar på mitt hjärta lite att det bara är några dagar kvar till påsklov. Behövs ett lov nu. Efter lovet är det bara 10 veckor kvar i grundskolan och sen är nian slut. Vill verkligen inte, men samtidigt jättemycket!!! Jag hade kunnat leva med min klass i hela mitt liv utan att tröttna, på riktigt. Samtidigt som jag längtar ihjäl mig till skolavslutningen, åka utomlands och ett älskat och säkert asnajs sommarlov så vill jag bara att tiden ska gå saktare. 
 
Förrförra söndagen var jag med lilla gänget Elin, Tova och Hanna hemma hos Elin där vi också firade hennes födelsedag. När vi kom dit så hade hon gjort en jättegod marängswhish och senare lagade vi lite mat tillsammans också. Världens bästa kompisar! Love you så så så mycket ♥
 
Under tiden jag inte har bloggat så har jag också varit med Hanna, tränat fotboll, varit med Fellan, sovit över med Fellan, firat familjefödelsedagar, kört in till Ljungby med moppen (och alltså frysit IHJÄL), varit med Alma, avklarat fyra nationella prov, sovit hos min bror Ludde och varit med bästa femman! Mycket roligt under ganska kort tid faktiskt. Najs! Nu är det dags att avrunda då mitt rum ser ut som un catástrofe. Ha det så himla bra så hörs vi någon dag!
 
 
0 kommentarer