Tandställning

Lite fula o dåliga bilder men ni ser nog i allafall! 
 
Har ju sysslat med ett litet projekt nu i ett år. Spelade in en video förra året, en vecka innan jag fick min tandställning, där jag filmade mina tänder som de såg ut då och tittade tillbaka på det någon gång denna veckan. Mina tänder har verkligen förändrats och inte bara tänderna utan jag med!! Konstigt hur mycket man faktiskt kan förändras på ett enda år. 
 
Var ju väldigt skeptisk till tandställning i början men är jätteglad att jag fick den. Det är verkligen värt vartenda månad av ont och elände. Längar så himla mycket till jag får ta av den. Förhoppningsvis så kommer jag att få ta av den inom de närmsta månaderna men man vet ju inte alls hur det blir, vilket är lite nervöst såklart. Men ja, håller tummarna XD !! 
 
0 kommentarer