Änglarna har åkt på pisk

Heeeeej! Nu var det ett tag sedan sist (ovanligt), jag vet, men ska försöka att komma ihåg det jag har gjort under ett par dagar nu. I onsdags förra veckan så tog vi långhelg, vilket självklart var typ det skönaste som hänt sedan förra lovet. Jag tränade fotboll på eftermiddagen och åkte sedan hem och tog det lugnt. Dagen efter så var det en efterlängtad men överskattad valborgsmässoafton. Jag och några tjejer förfestade hemma hos Hanna och sedan stack vi till en annan fest. Jag stod mest utanför hela tiden och efter någon timme så gick jag och Kajsa till nån annan fest där det sög lika mycket eftersom att jag typ inte kände någon där alls förutom Kajsa haha. Efter den så cyklade vi till Emil och stannade där tills tretiden någongång då jag fick följe av Bea och Conne hem till min bror där jag sov.
 
På fredagen var det fullspäckat schema igen då 24-timmars skulle börja på eftermiddagen. Innan dess så var jag med Hanna, Vilma och Felicia och åt pizza. Sen stack vi till cupen och var där hela kvällen, det var roligt men jobbigt med så mycket folk och värme haha. Lökigt som fan!!! På kvällen hängde jag med Lydén och sov hemma hos henne. Tanken när vi ställde klockan dagen innan var att på morgonen igen cykla till 24-timmars men vi fortsatte sova lite till, åt en god och lång frukost och sen drog vi dit men bara en liten stund. Min buss hem skulle gå rätt så snart så jag hann bara kolla på en match, men det var roligt. 
 
 
1 kommentar
123

hej

Svar: hej
Minou Bergström