30

Hej bloggisen!
 
Sitter för tillfället i min säng, i mitt (nystädade!!!) rum. Livet är väl helt okej gött antar jag och skolan just nu är rolig och skapligt lugn men ändå väldigt utmattande. Trots att vi inte har så mycket att göra så är jag ändå stressad över andra saker, men förhoppningsvis så kommer trycket att lätta om två veckor då det är SOMMARLOV och allt vad det innebär. Något som jag dock inte är så taggad på just nu är vädret, vad är det som sker? Kommer ihåg förra året vid denna tiden då man redan hade hunnit gå i kjolar och shorts i typ en månad, medan det nu känns som höst igen. 
 
Den här veckan har jag typ bara tränat och i fredags efter gymmet var jag med Emilia och Felicia. Kom hem därifrån och efter det satt jag med typ hundra miljoner sommarjobbspapper att fylla i. Det blev däremot klart ganska snabbt så det var ju skönt! 
0 kommentarer