Stockholm

Som några av er säkert vet så var jag och resten av Kungshögs nior i Stockholm förra veckan på skolresa.  På tisdagsmorgonen förra veckan gick vi upp vid fyratiden på morgonen (ja, du läste rätt) och åkte bussen in till Ljungby för att senare packa ihop oss i en annan buss och åka mot huvudstaden. När vi kom fram senare på dagen så shoppade vi, var på studiebesök i Riksdagen, på slottet och på kvällen var vi på en musikal som hette Chicago. Besöket på Riksdagen var ändå rätt intressant medan slottet sög. Musikalen var asbra!!! 
Dagen efter hade vi också fri tid, åt en jättegod lunch med klassen och sen var vi på ett till fruktansvärt tråkigt studiebesök på Tekniska Muséet. Därefter var det hemfärd, bussresan var rolig och kom hem runt tolvtiden. 
 
Mina förväntningar var väl rätt så höga, vilket jag i efterhand ångrar att jag hade, men dagarna i Stockholm var väl helt okej. Kanske inte så roliga som jag trodde att de skulle vara men nästan! 
0 kommentarer