Tillbaka

Så hörni. Hej! Trots allt så har veckorna rullat på väldigt snabbt, med tiden har de blivit mer och mer som de brukar vara. Innan höstlovet hade vi hur mycket plugg som helst i skolan och jag presterade rätt dåligt på ganska många prov. Jag satte väl inte ribban så jättehögt om man tänker i betygväg men jag bestämde mig för att det fick bli så och att jag skulle samla nya plugg-krafter på höstlovet. Höstlovet gick snabbt som fan och jag hann med en del roliga saker faktiskt. Innan jag berättar om höstlovet kan jag ta lite kortfattat om vad som hänt innan höstlovet: har fyllt år, klippt mig, skrattat, gråtit, fått biljetter till min älskade Håkan (5 juni 2016 kommer vara LIVETS DAG), festat, blivit bjuden på födelsedagslunch av brodern min, varit med massa kompisar, träffat familjen, ja ni vet sånt där kul. Men åter till höstlovet! Gjorde inte så speciella saker (kommer rättare sagt inte ihåg ett skit). På fredagen var det fest. Vi var först hemma hos Agnes och hade tjejfest med halloweentema, sen drog några av oss ut till Hölminge och Oscars stuga för en andra fest. Kvällen var bra medans natten inte var riktigt lika bra, lång historia det där men kortfattat berodde det på alldeles för lite sömn och obekväm sovplats. När jag kom hem på lördagen efter var jag helt död men lyckades ändå hålla ögonlocken öppna till kvällen, dagen efter vaknade jag inte för än klockan ett så fredagsnatten hade ju satt sina spår. Sedan var det måndag igen och helt plötsligt hade ett helt lov gått. Visst gick det snabbt? Tycker i allafall jag. Kan ju ha berott på att jag till stor del degade bort det, men jag tror att det var precis det jag behövde haha! 
 
Idag fick jag hem ett par nya skor som gjorde veckan mycket roligare. Snart ska jag sätta mig vid plugget och efter det försöka sova så tidigt som bara möjligt. Önska mig lycka till! Puss, kram och förbered er på bildbomb från de veckor som jag har varit frånvarande. Ha det! 
 
 
1 kommentar
Linnea

Vilken skola och linje går du? :)

Svar: Jag går samhällslinjen på Sunnerboskolan! :)
Minou Bergström