JB är den bästa

Hej! Hoppas att det är bra med er alla. Ligger just nu tvärs över sängen och ska snart försöka resa på mig för att sätta mig och plugga lite. Uuuäääh. Idag är det torsdag och jag slutade klockan 11 (!!!), såååå skönt. Under resten av veckan ser schemat rätt tomt ut, förutom alla dagar jag ska plugga vilket jag måste göra alla dagar haha. 
 
Förövrigt är väl livet helt ok, inte bäst. Som lite salt på såren börjar det även bli alldeles för kallt ute nu. Är inte redo för vintern ännu :( Sen verkar inte Sunnerboskolan veta hur man skruvar upp värmen, vilket resulterar i att man fryser sönder även inomhus. Great! 
Nu måste jag äta någonting innan jag somnar här på sängen. Hoppas förresten att ni har lyssnat på Justins nya låt!!!! Om inte, lyssna; Love Yourself.  Riktigt bra! Ha det så fint så hörs vi säkert, 💗💗
0 kommentarer